Kızım 4 gün sonra 4 aylık ve süt alerjisi olan bi bebek mamayı sevmiyor vanilya şurubuyla bile istemiyor sütüm yetmiyor doğmadıği içşn uyumuyır ve huysuz. Ek gıda için çok mu erken ufaktan en azından bi öğün versem olmaz mı eğer olursa nasıl neyle başlamalıyım. Ayrıca sizce kaşık maması kullansam nasıl olur çok acemiyim netten bakıyorum yine de bi sonuca varamıyorum 😱