ZumruduAnka 1ana1bebe geçti evet bide bol su bağırsakların iyi çalışması için turşu kefir vs çok yedim içtim tekrarlayan kabızlar geçmesini engelliyor
gamzeli34 1ana1bebe doktora mutlaka gidin ben ameliyat olmadan önce çekindim gitmedim ilerledi belki o zaman önceden tedavi olsaydım ameliyata gerek kalmayacaktı. Acı ve baharattan uzak durun buarada sarı kantoron yağı da çok iyi geliyor