Arslangkce Emine323 ben o kadar bilmiyorum ama Dr catlak var var bayağı demişti. Ben kendim kremi içe doğru sürerken de şişlik hissediyordum iç tataftan . Birde dua ediyordum Hz. Eyupun şifa duasinu
Merve5627 1ana1bebe procto gylnol krem ve fitili var al kullan canım bana dua edeceksin 1 hafta önce ölüyordum resmen Ağrı’dan sürdüm ertesi güne gecti
Emine66 1ana1bebe doğumdan sonra bir yıl çektim çok fazla krem kullandım sıcak su ve eczaneden yaptırdığımız doğal bı krem ile iyileştim hayatım zehirdi resmen hala korkuyorum tuvalate çıkarken aynı acıyı hissedeceğim diye
gamzeli34 1ana1bebe genel cerrahi doktoruna gitmeniz gerekiyor, ben birkez ameliyat oldum, doğumdan sonra tekrarladı sonra ilaçlarla toparladım, mutlaka gidin
1ana1bebe gamzeli34 ameliyat cozum değilmiş diye duymustum bende suan krem kullanıyorum, insaAllah gecer ya, hangi kremi kullandiniz
Kubraoz Bende aynı sorunu yaşıyorum doktor progtolog krem verdi ama tek başına işe yarayacağını sanmıyorum kabizligimi zeytinyağı ile çözüyorum bir şekilde ama o acı kabız olmasam bile devam ediyor genel cerrahiye gidicem
gamzeli34 1ana1bebe ameliyat kesin çözüm ben 2010da oldum doğuma kadar hiç sorunum yoktu. Progtolog krem ve fitil kullandı m
Lace-002 Benim 4 ay sürdü böyle bi acı yok gerçekten anrecta diye bi krem iki günde geçirdi yeniledikçe o kremi sürdüm etkili baş ağrısı yapan bi krem ama geçti sonunda çok şükürrrr yine kabız olmamak için ishal yapan hap atıyorum
Lace-002 1ana1bebe ben çok krem kullandım sadece anrecta anında kesti pahalı bi krem 200 liraya almıştım ama değer çektiğin acıya bide mercimek tanesinden fazla sürülmücek kan dolaşımını hızlandırdığı için baş ağrısı yapıyor zaten reçetesiz alamazsın sanırım genel cerrahiden iste
ZumruduAnka 1ana1bebe geçti evet bide bol su bağırsakların iyi çalışması için turşu kefir vs çok yedim içtim tekrarlayan kabızlar geçmesini engelliyor