Biz bi senedir Side’deydik eşimin işi gereği. Bu sene yeni döndük sayılır ordan. Bebeğimiz var şimdi 3 aylık. Bu yaz gitmeyiz, ama yine yazın İzmirde işi var (iş güvenliği uzmanı eşim. Güneş enerji santrali kuruyorlar) bize izmir görünüyor. Biz her gittiğimiz şehirde eşyalı ev kiralıyoruz. Geçen yaz Side, bu yaz İzmir derken aslında baya tatil oluyor bana 😂 eşim hafta sonları izinli o hafta içi çalışıyo ben haftanın 7 günü tatilde oluyorum 😂