Öncelikle burda yazılanları deneyin ama takıntı yapıp kendinizi üzmeyin. Dereotudur, bulgurudur, rezenedir, bestlakı ve hatta solgar b12 sidir. Herşeyi denemiş bir anne olarak en çok motillium sütümü arttırdı. Motillium bir dopamin antagonistidir yan etki olarak süt arttırımı yapar. Yalnızca doktor onayıyla kullanılır. Ama herşeyi denedim benim çarem sağma ve motillium. Başlangıçta bebeğim emiyordu, süt azdı. Mama takviyesi sonucu meme reddi oldu. Sağdığım makine ise hep ameda oldu. Hastane tipi, güclü vakumlu.