incii 2 saatte bir sağdım, solgar, ısırgan stilltee lactamil alkolsüz bira pekmezli yumurta günde 3 lt’den fazla su, söylenen her şeyi denedim. Bir göğsümde max 10 damla diğerinden de 20-30 ml falan çıkıyordu, araya 5 saat falan girip de iyi uyuduğumda da 90. 12 hafta oldu artmadı, kısmet değilmiş heralde diyip saldım artık ben de. Zira psikolojisi ile uğraşmak insanı gerçekten yoruyor.
Bu arada solgar bende göbek yaptı, aynı dertten müzdarip olan var mı?