Mehha Zeyna47 Dün instagramdan Şükran Kaymak ın en son yaptığı şekerpare tarifini denedim. Çok lezzetli oldu ve tariften bol miktarda çıktı. Misafirlerim hazır sandılar.
sarmaliklahana Zeyna47 en kolay güllaç 😄 bimfe 20 TL yufkası içine de ceviz veya fındık üstünde çilek ohhh misss 🥳
Ekvatoral Zeyna47 revanı yapabilirsiniz. Ben dün yaptım ksğıt gibi oldu. Bir daha yaptım. Şerbetin miktarını 2.5 kat arttırmma rağmen biraz kuru oldu. Bu arada normalde çok güzel yaparım. Kardeşim de abla keşke hazır alsaydık dedi. Hakikaten uğraşmak giden malzeme vs derken hazır tulumba alsak olurdu
Zeyna47 Ekvatoral tabiki hazır alınca bence daha iyi şerbetli tuttramiyorim ağlayan pasta bide saray sarması yaptım enfes oldu :)
Zeyna47 Tweetyy tamam canim bununda kendim için yaparm misafir Faslı bitti ancak bakabiliyorum buraya ağlayan pasta ve Saray sarmasj yaptim
Zeyna47 Zeyna47 hepsi kola getirdi sadece biri tulumba tatlısı getirdi ama kimse yemedi tatlimdan yer kalmadı nerdeyse tatlisiz kalacaktım :) 2 tepsiden 2 dilim kaldi
Zeyno111 Zeyna47 Ben genelde sütlü tatlı tercih ediyorum hafif olması için. Kıbrıs tatlısı, kedidilli tiramisu, magnolia, sansebastian chescake gibi