Bisofya Cennetneslihan Canım benim bebeğim dışa dönük durmayı seviyor, bana doğru durmuyor. Sanırım bu kangurularda da o duruş yokmuş ya arkadaşım söyledi banada, vazgeçtim o yüzden 😕