EsilaGizem ne yalan söyleyeyim bende böyleyim valla 🤭😂 ilk bebeğim, asla kimseye vermek istemiyorum. Doğumdan sonra evde kaynanam kalıodu benle, daha 2 günlük bebeği alıp hoplatıo sevio vs sinir olurdum. Bir gece oturma odasında otryoz, beşik de orda, eşime dedim ben yatacam bebeği getir yatak odasına hadi. Eşimde bebek kalsın sen git yat ben sonra getiririm dedi. Gittim yatak odasına ağlama krizine girdim 😂😂eşim geldi noldu dio, git başımdan bebeğimi getir o benim bebeğim diyorum 🤣neyse gitti bebeği getirmeye, kayanana eşime nolmuş dedi, eşim de bilmem ağrısı var diyip beşiği yanıma getirdi. Hemen aldım kucakladım, kokladım kızımı 😂😂 daha 3 günlük anneydim. 😁😁Ama yenemiyorum bu durumu 3 aylık oldu kızım hala kimse alsın istemiyorum. 😂 Onu ben doğurdum, benim o 🙄😁😂