Çocuğumu aşırı derecede kıskanıyorum ve bu duygumun önüne asla gecemiyorum, kaynanamlara gittiğimizde kızımi sadece uyuyacağım zaman kucağıma alabiliyorum onun dışında hep hiç vermezler sağolsunlar çocuk ağlar bana gelmek için zorla alırım ellerinden ver ağlıyor işte diye, sürekli içimden onlarda sevsin babannesi halası felan diyorum ama hep bı sinir hep bı gıcık oluyorum, bayramdan sonraki hafta düğün var şimdi orda bu çocuğu hepsi birden kucakta tutma derdine düşecekler o bile şimdiden sinirimi bozuyor kaynanam zaten dünyada sanki birtek çocuk benjm kizjm gibi davranıyor aaaa kulağını tutuyo aaa gülüyor bebek yani yapacak bunları yani neyine bu kadar şaşırıyorsun, var mı benim gibi istemsiz bebeğini kiskanan