kiliclar [bilinmeyen] diş filan olur birde havalar öyle dengesizki o etkiler kaşık maması filan deneyin içine değişik şeylerde katabilirsiniz benim gibi aptamilin 5 meyvelisini sevmişti kızım içine ben meyvede katıyordum yiyordu
Asafeymeninannesi Deletedmom0900 Allah yardımcınız olsun inşaAllah 🙏 zorlu bir süreç söz konusu Hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Deletedmom0900 Asafeymeninannesi hero baby devam sütü kullandık en son. Şimdi Aptamil kullanıyoruz belki mamadandir dedik ama onunda istemiyo. Ek gıdayı da reddedince anladim istahsiz olduğunu
Asafeymeninannesi Deletedmom0900 Bizde aptamil kullanıyorduk. Belkide mama tadından sıkılmıştır değiştirelim dedik hıı ııı bana msn demedi 😑
Deletedmom0900 RRR inşallah. Kilo durumu iyi normal yani ne zayıf ne kilolu ama böyle giderse verecek gibi 😔
Deletedmom0900 Cerenhelin normal canım zayifta değil kilolu da ama işte böyle giderse verir yada hiç almaz
RRR Deletedmom0900 aynen bizimkide geceb ay sadece 100 gram almisti 😐bu ay onuda almaz 🤦🏻♀️ ust dişleri de patladi ve hic bir sey yemiyo 🤦🏻♀️
Deletedmom0900 Asafeymeninannesi ilk dişini 8. Aya girdiğimizde çıkardı ikincisini de 15 gün sonra. Şuan altta iki disimiz var
Deletedmom0900 RRR valla bizde gelen diş de yok görünürde 😔 ama elini çiğneyip duruyo devamlı sonrada agliyo. Oy ne bilem bacım ya zormuş 🤦
YagmurElamm Deletedmom0900 bizde 18 ekim dogumluyuz hiç bir şey yemiyor yaptığım çöp e gidiyor artık ne yapacagimi ne deneyecegimi şaşırmış durumdayım sadece anne sütü ne kadar doyurabilirki😔
Deletedmom0900 YagmurElamm bizde sadece mama. Ama onu da içmiyor işte. En azından onda teselli bulurdum ama yok yok