Sln1010 Deletedmom0900 henüz götürmedim kan aldirmaktan korkuyorum kansizligina bakılırken çok zorladı bizi çok zor alındı kanı kıyamıyorum
Sln1010 Annesionuyesin özel ilacmis canım eczacimiz tavsiye etti 3 yaşına kadar kullanmış kendi çocuğunda surup beta gulukan içeriyor bu aynı zamanda bağışıklığını da destekliyormuş ya bi çok abartı iştah artmasa da en azından biraz da olsa yiyor
ozlem_oz burun tıkanıklığı filan olabilir mi? bazen diş tam belli etmeden de sıkıntı yaratmaya başlayabiliyor. doktorumuz iştahsız zamanlarında aptamilin kaşık mamalarından önermişti bize onlardan veriyorum
Deletedmom0900 ozlem_oz burun tikanikligi diye düşünüp cektim ama bişey gelmedi nefesi de rahat ben anlam veremedim 🤷
nagehanyorulmaz Normal aslında ama kaşık almaması normal. Devam sütünü de çok azalttıysa bence bir doktora görünün kansızlık falan olmasın
Deletedmom0900 nagehanyorulmaz devam sutunu çok sevdiği halde istemiyo düşünün yani. Kanına yeni bakıldı çok şükür bi sknti çıkmadı
Asafeymeninannesi Deletedmom0900 Bizde 4 ay 26 günlüğüz ve aç karnına uyuyup uyanıyoruz 🤦♀️😑 75 ml içse kalkıp halay çekicem 🙄 bir bebek hiç mi acıkmaz yaaa
Deletedmom0900 Asafeymeninannesi aynı biz . 9 aylık olmamıza rağmen okadar içmiyor düşünün yani. 🤦 Ne yapicam bilmiyorum.
ozi Deletedmom0900 dişlerin çıkma aşamasında malesef yemek istemiyorlar. Çokta zorlama mervecim. Bu arada resmini görünce biri benim resmimi koymuş dedim 😆 siyah Love you 💜
Deletedmom0900 ozi canım diş çıkardık alttan 2 tane hiç böyle bi sorun olmamıştı yeni gelenler mi zorlayacak acaba bilemiyorum ki. Tek bildiğim çok zorlu bi surecmis şimdiden yoruldum inşallah çabuk biter. 🤦 Benden de siyaha ve sana love you 😍
RRR Deletedmom0900 bizde bugun 9ay bir gunluk olduk ve bi kac gündur bizdede basladi istahsizlik ust disleri cikiyo sanirim ondan ve dokuz ay atagida yaklasti geldi mi hepsi bir geliyo 🤦🏻♀️
Deletedmom0900 RRR 18 Ekim dogumlumusunuz ☺️ bizde 9 ay 1 günlüğüz bugün. Yani yorumlara bakılırsa bu aylarda herkes öyleymiş. Umarım çabuk atlatirlar.
Asafeymeninannesi Deletedmom0900 Diş midir yoksa farklı bir rahatsızlık söz konusu mudur çözemedim 🤦♀️ Bir zamanlar meme reddi yaşadık sonra mama şimdi ikisini birden yaşıyoruz 😑
YagmurElamm Deletedmom0900 bizde 18 ekim dogumluyuz hiç bir şey yemiyor yaptığım çöp e gidiyor artık ne yapacagimi ne deneyecegimi şaşırmış durumdayım sadece anne sütü ne kadar doyurabilirki😔
Deletedmom_9857 Deletedmom0900 kuzum biz de aynı sıkıntı vardı 1 yaşındayız 3 haftadır böleydi doktora götürdüm herşeyi normal çıktı dönem dönem olur dedi birde havaların etkisi vardır dedi biraz sabır gerektiriyor ama biraz idare edin düzelecektir bide balık yağına başladık biz onun etkisi var mı bilmiyorum ama 2 gündür iyiyiz darısı başınıza 🌸
Deletedmom0900 Deletedmom_9857 herşeyin normal çıkmasına çok sevindim güzel anne 🌼 evet havalarda sıcak bizde bunalıyoruz. Ama işte az az yese sknti değil ama aradan baya zaman geçmesine rağmen yemiyo olması beni uzuyo.
Deletedmom0900 Asafeymeninannesi 6 ayda memeyi bıraktı tamamen. Ozamana kadar da zar zor geldik zaten. Mama ya gectık bi çok mama denedik çoğunu icmedi çünkü. Sonra alıştı derken şimdi de iştahsızlık çıktı. 🤦
Deletedmom_9857 Deletedmom0900 teşekkür ederim canım inan bizde öleydik yoğurt ve meyve ile idare ediyorduk sen üzülme inan yoluna girecektir 🌸
Asafeymeninannesi Deletedmom0900 Allah yardımcınız olsun inşaAllah 🙏 zorlu bir süreç söz konusu Hangi mamayı kullanıyorsunuz?