Elifannesi334 Hollanda’da yasiyorum burda normal dogum daha populer hatta bazilari evde dogum bile yapiyor. Hatta saglik sorunu sebebi yoksa ne olursa olsun ister 2 gun sursun dogumun seni sezeryana almiyorlar. Ama ben sezeryan dogumu yaptim bebegim makat pozisyonda oldugu icin. Sezeryan gorunce videolarda vs.cok korkutucu olabilir, bende cok korkuyordum cunku evde doguma hazirlik yapiyordum. Ama sezeryan olunca cok guzel gecti. Hastaneden eve gelince vs. Cok sukur sorun yasamadim 🙏 ama soyle diyelim: hekim cok onemli. Yani dogum doktorunuzu dikkatle secin 😊 Tipki normal dogumunuzdaki dr.sizi nasil perisan ettiyse, sezeryanda dr.cok onemli. Ben anestezi yapmadim sezeryan sirasinda uyaniktim sadece spiral anestezimi deniyor turkce? Onu yaptim ve bebegimi o yuzden dogumdan hemen sonra gordum 🥰 bunuda tavsiye ederim