Elifannesi334 Spinal sezaryen ile doğum yaptım 4 ay oldu, inan bir gün yatmadım bile. Ne ağrım oldu ne sızım doğru düzgün. Eve geldik 2.gün kızımı hastaneye götürdüm tüm gece hastanede ayaktaydım. 1.haftada ise eşimle iş yemeğine meyhaneye gittik. 😂 Yaniii iyi ki sezaryen yapmışım diyorum, benimki mecburi oldu bebeğim tersti diye ama sonucunda üzülmedim şükür. 🤍