bahar0808 Tazyik olunca bebeğin emmek istememesi çok normal ben de çok uğraştım, çok yıprandım ama hepsine değdi. Çoğu gitmiş azı kalmış biraz daha dayanın. Kiloda düşüş olmasının sebebi sütünüz çok olduğu için bebek sadece ön sütü alıyor, yağlı olan arka sütü alamıyor. Emzirme öncesi elinizle sağım yaparsanız hem tazyiki hem de ön sütü almış olursunuz, bebeğiniz son sütü içer ve kilo alımı normale döner. Peki nasıl uyutuyorsunuz memede mi?