bahar0808 Tazyikli sütten muzdarip olup emzirme danışmanlığı aldım. Danışmanın size söyleyeceklerini söyleyeyim. Tazyikli sütün kalıcı bir çözümü yok maalesef. Bebek büyüdükçe tazyikle baş etmeyi öğreniyor bu da aşağı yukarı 6 aylıkken oluyor. Emzirmeden önce elinizle memenizdeki tazyiki alın. Makine kullanmayın makine tazyiki arttırır. Emzirirken de geriye doğru yaslanın ve memenizi makas yapın. Tazyikini aldığınız memeniz bebeğiniz emerken tekrar tazyiklenecek, gerekirse emzirirken arada tekrar memenizi elinizle sağıp tazyiki alabilirsiniz. Tazyikli süt çok zor, bebekler zor alışıyor. Ama yılmayın elinizden geldiğince dediklerime dikkat edin.