D1234 çok rahat geçti ilk gün sargılı kaldı harektli bir bebek hiç yatmadi hafif kanama oldu ama normal dedi Dr ikinci gün kontrole çağırdı sargiyi çıkardı krem vermişti onu kendi sürdü göstermek için onu sürünce yarım saat agladi sonra normal hayatımıza döndük krem 10 güne yakın kremi sürdük sabah akşam bardak çok rahatlıkmis 10 günde bardak kullandım 2 tane hiç oturmadı diyebilirim inşallah herkesin böyle rahat geçer