Mavim2020 bır ay önce oldu oğlum. 21 aylık şuan devlet hastanesinde cerrah yaptı. Tanıdıklar vardı.önce işlemler yapılıyor. Sabah gıttık kan aldılar önce. Sonra üzerine önluk gıbı bişey giydirdik. Aldılar kucağımızdan amelıythneın kapısında bekledik.15dakka surdu. Çıkınca dırek eve geldık yatmadı hiç orda. Lokal anestezi oldu. Sadece pipi uyuştu yanı. Kimseyi tanımıyor diye çok ağladı. Krem ve antibiyotik vermişti onları kullandık. Eve geldik ara ara ağladı. Bazen parmak ucunda yürüdü ama hiç durmadı aynen devam etti normal günlük. Bezini değiştirmekte zorlandım. Birde bardak koyun diyorlar ben kullanamadım. Yamuluyor oipiye değiyor daha çok aglıyor. Sert plastik bişeyı kestik oraya koyduk bekledik 10gun kadar bu şekild. 4gün sonra sargısını açtırdık. Canı yandı biraz. 5.günde oturma banyosu yaptırdım. Hergun 15dakka yaptırdım sonra krem sürüp bezledim. Sargıdan sonra kreme başladık. Zaten 10gun sonra iyileşiyor. Dikişlerde zaman zaman düştü. Ama hala var birkaç tane