Arkadaşlar muhakkak başına gelen biri vardır umuduyla yazıyorum.. Ya sürekli kabızlık yaşıyorum doğumdan berii 3 aylık olacak bebeğim ve bazen 4 gün tuvalete çıkamadığım oluyor sonuç kanıyor vs ama hiç elime bisey gelmiyordu ama afedersiniz arkamdan da değil sanki tam arkama önüm arası Bi şişlik gbi elime bisey geldi bakabildim kadar bakmaya çalıştım ama anlayamadım tam ikisinin arasında gibi de hani basur mu başka bisy mi korktum da başına gelen vrmi hangi bölüm ilgilenir ben basur dur belki diye genelcerrahtan aldım randevu ama sorayım dedim sizlerede