Eyllece arasinannesiyim25 hic dnleme cnm. Ne dinde yeri.var.ne bilimde. Lohusalk sadece bi gecis dönemi. Rahmn ve vucudun toplanmasi. Bu kadar. Belki hormon.olarak.gecislerdr yasayablrsn artik annesin Gerisi bos
GizemNilo Valla bende pek inanmazdım ama rüya görürken resmen uyanamadım.Ağlayarak, bağırarak zorla uyandım. Evde tek kalmamaya ve kalabalık ortama girmemeye çalışın bence.Zaten bebeğiniz çok küçük enfeksiyon olur mikrop olur
Katun arasinannesiyim25 eskiden telefon televizyon olmayınca haliyle canları sıkıldığı için la fontaine masallarını aratmayacak hikayeler uydurduklarını düşünüyorum😁
MerveBostan arasinannesiyim25 Ben de çok korktum bebegim uyurken dinlenip uyumaya korkardım evde eşi ve annem vardı ama psikolojimi çok bozdular bu konuda yaşadıklarını anlatanlar çok şükür bisey olmadı ama o 40 gün geçsin diye çok bekledim sırf bu yüzden. Doğruluk payı var mı yok mu bilmiyorum yaşayanlar varmış yaşamayanlar da çok benim gibi bence duanızı edin gönlünüzü ferah tutun aklınıza hiç getirmeyin 💖
Yncatc arasinannesiyim25 ben çıktım zaten dışarı bebekle ilk zamanlar hastaneye gidip geliyorsun normal doğum yaptım ve rahat hareket ediyordum birsey duş alırken sadece biri olıyordu hep odada
arasinannesiyim25 Yncatc canım bende dışarı çıkıyorum anneme falan gittim geldim ama takıldığım konu lohusa lohusayı ziyaret edemez. Bu beni korkuttu
Gryffindor Korkanların neden korktuğunu söyleyeyim: Senelerdir bu hikâyeler anlatıldığı için bilinçaltımıza işlenmiş. Hepsi bu. “Lohusa kadının mezarı 40 gün açık kalır.” Lafa bak lafa. Bunu duyan lohusa kadın rahat uyku uyuyabilir mi? İnanmayın böyle şeylere hanımlar. Dinimizde yeri yok. Duanızı okuyun yanınızda Kur’an bulundurun ki daha huzurlu ve daha emin olursunuz
haziran6 Misskokulumm bebegım çok huzursuzdu ayagı hep birbirine dolanıyordı yamuk gibi eşimin yengesi geldi bebeğimın ayağını gördüğü gibi 40lı basmış dedi yakı ile kırkını çıkartılar çok şükür artık ayagı dolanmadı bebegım rahatladı
haziran6 arasinannesiyim25 evet ciddiyim Allah razı olsun oğlumun kılo iştahı falan da yoktu yapıldıktan sonra geçti
mihra_hatice arasinannesiyim25 eskiden kalabalıklık yoktu ıssız yerler vardı şimdi öyle değil. Yani korkma ama yşne 40 çıkana kadar dikkat derler. Biz mesela hep ışıklı odada uyuduk ve eşim gece bizi hiç yanlız bırakmadı. Kızımın beşiğinde hep babasının atleti vardı. Ve her gece dua okudu eşim. Gece hiç yanlız kalmamak lazım. Bunlara dikkat edilirse sorun yok bence