Apartmanımızda kara hamam böceklerinden vardı uzun süredir. İkinci katta oturuyorum Şimdi de evde var bugün ikinci görüşüm. İlkini ramaznın başında gece görmüştük kapıya yakın bir yerdeydi heralde apartmandan kapı altından geldi dedim ama galiba öyle değil. Aşırı tiksiyorum böceklerden hemen kaşıntı başladı. Var mı bunun bi çaresi bebekli ev sonuçta ve herşeyi ağzına alır. Yere her düşeni de yıkayamıyoruz 😑 yaşayıp çözüm bulan var mıı ne yapmak lazım