Dmrcyda bbusra134 benimde oğlum 1 yaşında aynı şeyleri yaşıyoruz. Ama ben kendimi onun memeyi ağzına aldığı andaki huzurunu mutluluğunu görünce sakinleştiriyorum. Oğlunuza odaklanmaya çalışın sakinleştiren. Yüz ifadeleri çok tatlı oluyor🙂
Limonumm bbusra134 yaklaşık 1 aydır bende gece memesini kestim başta çok ağladı istedi vermedim kararlı olmanız şart illaki ağlayacak alışkanlık var şuan günde sdc 1 kere emiyor aklına gelince de geçiştiriyorum ama uykuları düzen girmedi
Mrvyldrm34 bbusra134 malesef ya artık psikolojik olarak etkilenmişiz o yüzden sinirleniyoruz sürekli. Ve tabi bir de sık sık uyandırdıkları için düzenimiz yok o da insanın sinirlerini zıplatıyor😢
simgesell 10.5 aylık bebeğim gecede 6 kez uyanır karnı aç değil memeyi ağzında tutup uykuya dalmak için ben ne ara uyuyorum bilmiyorum zaten