13 aylık oldu geceleri uyandığında meme desteği ile geri uykuya dönüyor ve bana işkenceye dönüyor bu ya psikolojim bozuldu resmen ağlamak istiyorum her gece gözlerim doluyor sinirden memeyi ağzına aldığı an beynimde şimşekler çakıyo cunku emmiyo kendini oyalıyo ağzında ve bende öyle bi hassasiyet oluştu ki kafayı yicem gündüz problem yok çünkü emiyor ve süt geliyo beş altı yudum da olsa sunan buraya yazıyorum rahatlamak ıcın kımseden çözüm ıstemıyorum 😣😣😣😣😣😣😣 ben meme reddinin de ne olduğunu biliyorum ilk bir ay canım çıktı emzircem diye şimdi böyle olması ayrı canımı sıkıyor. Meme harici uyumayı da bilmiyor dakikalardır uyutmaya çalışıyorum süt gelmediği iiçin tatmin olmuyo sanırım ohooo sütüm gelmesini beklersek bu emmeyle yarım saat sonra gelir of