Buseatlasege valla benim kızım da artık bir süre sonra ağlamaktan yorulup uyuyakalıyordu. O yüzden bilirim o çaresizliği. Allah kolaylık versin. O yüzden imkanınız varsa gündüzleri sakinken o uyuyorken mutlaka uyuyun. Ev işi beklesin. Gece resmen gerilmekten üzülmekten sabahları dayak yemiş gibi uyanırdım. Geçiyor ama geçene kadar da zorluyor. İnternetten pış pış sesi açın.