Kızlar 1 aylık bebeğim var 3.4 gündür akşamları sürekli ıkınıyor morarıyor geceleri ıkınarak uyanıyor. Gündüzleri ful uyuyor akşam 9 dan sonra başlıyor. Bitek kucakta sallarsan uyuyor yatağına sırt üstü bırakınca uyanıyor. Biogaia diye gaz damlası kullandı yoğum bakımda kaldı 17 gün. Yine o damladan aldım verdim 5 saat oldu vereli hala aynı. Tuvaletini yapıyor gaz da çıkardı. Ama hala aynı bu durumu yaşayan var mı acaba