Tecrube Asyamine27 hamileliğimde solente kullandım hamileler için olandan leke çıkmaya meyilliydi cildim onu sürdüm lekeler geri söndü tavsiye ederim halada kullanıyorum cok bereketli bi ürün
benaslindayohum Gizem_zafer_ege valla bnde yorumlarini cok begenmistim sun bebe +50 yazandan mi aldınız?
ebz09 Bundan çok memnunduk https://www.hepsiburada.com/sebamed-sun-50-spf-bebek-gne-spreyi-200-ml-p-AILEMINIK98654?magaza=Metropol&url_src=and-product-detail
ebz09 Gizem_zafer_ege ben geçen yaz kullandım oğluma kendimde sürdüm hatta arada Bembeyaz oglum bembeyaz döndü yani sevdim
Ruyadandunyaya Busragokceberra eskiden öyleydi ama şu an o kadar masum değil titanyum dioksit içeriyo😔
Sunkiss https://resimyukle.io/r/IgNQr36FyM https://resimyukle.io/r/DiT4ODKdCu buyrun Güneş kremleri listesi herkese yardımcı olur.
blueblack Ada1- benım bebegımınde tenı beyaz ve cok hassas normalde mustela kullanıyorum her şeyinde .ama doktoru bunu önerdi sipariş verdim beklıyorum ınsallah memnun kalırız
Tektasimikendimaldim Asyamine27 yazın 3 4 ay yazlıkta oluyoruz mustela kullandım 2 senede çok memnundum ama bugün eczanede 200 ml 269 TL gördüm 2 kutu garanti gidecek