Edali87 Kagan-89 mustela icin bir sey sormak istiyorum cooook baktim ama hepsinde losyon yazıyor niye gunes kremi yok mustelanin hepsi losyon 50faktor krem olması gerekmezmi
Simurg Asyamine27 incia kullandım peynir gibi beyaz benim kızım 🤭 çok memnundum yine aynı marka alacağım
Ruyadandunyaya Busragokceberra eskiden öyleydi ama şu an o kadar masum değil titanyum dioksit içeriyo😔
Gizem_zafer_ege benaslindayohum bende Sebamed aldım internette en iyiler arasındaydı diye henüz kullanmadım bende şimdi endişe ettim boşa mı aldım ki acaba 😒
elfen benaslindayohum sebamedin spreyli şişesini kendimiz için kullanıyoruz çok memnunuz. ama bebek için daha temiz içerikli bi şey tercih ettim ben.
Aag Siveno siparişi verdim daha bugün.ilkkex aldım 50 ml. İncia 100 ml idi ama zaten açınca ömrü 6 ay falan içerikleri doğal ya. Biterse alırım dedim yoksa yazı çıkartın sonrasına bakarız
Turunckafam İncia kullandım çok memnundum geçen yıl bir kere kizarmadi bebegim ama 100 ml çöp 2 kere kullandım 🤷🏻♀️ çok pahalanmis bu yıl siveno Alicam 50 ml yeter bire sezona 🧘🏻
benaslindayohum Gizem_zafer_ege valla bnde yorumlarini cok begenmistim sun bebe +50 yazandan mi aldınız?
ebz09 Gizem_zafer_ege ben geçen yaz kullandım oğluma kendimde sürdüm hatta arada Bembeyaz oglum bembeyaz döndü yani sevdim
Anneben Gizem_zafer_ege oğlum 3aylikken gitmiştik Sebamed sprey koruyucu aldım ve aşırı memnun kaldım bu sene de aynısını alicam ..sürdüğünde güneş kreminin o rahatsız edici hissi olmuyor yumuşacık bı yapısı var ve hiç leke olmadı bebeğim bence gönül rahatligiyla kullan
Ysmndmrl Asyamine27 yeni aldım minoris kullanıyorum içeriği temiz olduğu içim tercih ettim Antalya’da yaşıyorum şimdilik iyi gibi asıl yazın anlıcam