Denes Almina4497 Ewet arabada uyuyor müzik dinletmeyi denedim ama işe yaramadı geceleri sabahlıyoruz gündüz iyi şükür
Almina4497 Denes anne sütü mü alıyor sadece biz bilemedık mamadan da kaynaklı olabılıyor aklınızda olsun 2.ay mamayı degıstırdık bıraz duzeldi ama 4ay olana kadar aynı şekilde gaz sancısı ara ara oluyor malesef kafayı yememek için zor sabrettım😒😒
Denes Almina4497 mama sadece geceleri veriyorum aptamil bir kez veriyorum iki gün oldu hala cıkan gaz yok anlamadım ilacı mı deistirim
Almina4497 Denes önce mamayı değiştir 1kez nile verıyor olsan yıne de mama da gaz yapıyır ben de hıp kullanmıstım yaramadı sma optılro az gaz yapıyor dıye onu verdı doktorum damlayı da sor ona gore biobai prebıyotuk bı damla onu hıc olmadı relaktaz var o dha etklı ama muhtemelen gecelerı durmadıgına gore kolık olabılır oyuzden elektırıklı supurge ya da sac kurutmayı da dene eger kolıkse damlaların etkısı fazla olmuyor😒😒eve gelen gıden sıgara ıcenlerın kucagına sakın verme cok gaz ve cok huzursuzluk yapıyor aklında olsun
Denes Almina4497 tmm tesekkür ederim ben bu mestili kullanırken aç tok dikkat etmiyorum bazen içirip emziriyorım bazen emzirip içiriyorum siz basıl yapardınız fark eder mi
Ervamm Yenianne biogia yı kaç hafta kullandım hiç bi etkisini görmedim zinco kullandım çok iyi geldi gaz ilacı böyle sanırım deneye deneye en son hangisi iyi geliyorsa o
Almina4497 Denes ben genelde tok karnına verdım yedıklerını hazmetmesı ıcın ole deneyın ıstersenız cunku yedikleri gaz yapıyor sonrasında cıkarması gerektıgınden ole yaptım
Baloglusunannesi Bir kaç damla kullandık bizde en son nurse hurveys iyi geldi bize. Şükür şuanda da iyiyiz. Metsil kullandigim zaman oğlum çığlık çığlığa ıkınarak bagirarakk gaz çıkartıyordu garibim çok acı çekiyordu😔 ama bu damla çok.hoşuma .gitti nurse hurveys öneririm. Ama çocuktan cocugada değişir tabi birine iyi gelen diğerine gelmez.
[silindi] Denes ben bu zamana kadar zinco metsil nurse harveys colex maflor biogaia hepsini denedim en iyi gelen nurse harveys colex şurup oldu. Bebeğim tam üç aylık oldu bir haftadır damla kullanmıyorum kendi kendine yapmaya başladı 😍 darısı başınıza ama yeni doktorumun dediğine göre bu damlalar anlık geçici rahatlama yaparmış tek çare zamanmış
KayraninAnnesi Denes ne zaman bu damlayi damlatsam oglum ciglik cigliga agliyodu tadini sevmedi ama yinede 1 aya yakin kullandim ve gaz sorunumuz baya baya azaldı suan kullanmiyoruz ve gayet rahatız 😊
Murez Asellesa vicolü kaç damla veriyorsunuz? Bizde eczaneden aldık sabah 4 akşam 4 damla dedi daha yeni başladık umarım fayda görürüz
Asellesa Murez evet ama ben sabah ogle aksam.olarak bolmustum o damla sayisini ogleyede kattim kizim c9k gazli oluyordu gercekten cok faydasini gordum ben insallah sizde gorursunuz 🙏
Gllccnnn Denes benim arkadaşım farmakolog(doktor yani) ilaç içerikleriyle ilgileniyor metsil için kötü dememişti Nurse harvesy e göre gaz geçmezse misalen günde üç öğünse dört öğün de verilebilir demişti oğlum dört buçuk aylık gazlı hala relactaz damla da rahatlattı biraz .bio gaia hiç etki etmedi oğlumda metsil kısmen daha iyiydi
Meltem2 Denes Benim çocuğuma nurse harveys ve sab simplexi denedim fayda etmedi, metsil fayda etti, yani diyeceğim o ki her gaz ilacı her bebekte farklı etki gösterebiliyor, (sizin söylediğiniz şekilde kullanmıştım )
Agahinannesi Denes galactago kullandım ben çok faydasını gördüm hem bebeğimşn gazına iyi geldi hem sütüme günde 3 kere 15 er damla olarak kullandım
Murez Asellesa sabah 4 öğlen 4 akşam 4 damla mı? Bizde çok aşırı gazlıyız ya sormayın. Sabah akşam verince çok bi etkisi olmadı sanki:( biogaia da aldık onu da günde 5 damla kullanıyoruz. Vicol 3 öğün 4 damla denesem mi acaba? Ağır gelir dokunur diye korkuyorum