Katun oglumuz01 ilk zamanlar bende emzikten dolayı meme reddi yaşadım. Emzirme danışmanına gittim. Serçe parmağımızı ağzına veriyorduk onu emmeye başlayınca yandan şırıngayla sütü veriyorduk. Özellikle geceleri memeyede tutardım 1 2 3 derken aştık sorunu
Bertugnunannesi oglumuz01 valla sütüm çok az mecburen biberonla veriyorum bugün bı sagdim 10 CC cikti 😞 yoksa hiç mama biberon kullanmaz direk kendi sütümü verirdim de mecburen biberon kullanıyorum
Edanurkkeless oglumuz01 benim bebeğime doğar doğmaz biberon verildi hastane Philips avent in biberonu hemde red yapmaz diyolar ama bebeğim şuan 2 buçuk aylık doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz sağıp biberonla veriyorum sütümü.Biberon bazı çocuklar da red yapmıyor evet ama meme reddinin ana sebeplerindendir bizzat yaşadım yaşıyorum.Tabi bebeğiniz aç kalıyorsa aç kalmasın kesinlikle verin biberonla ama baska yöntemle doyurabiliyorsanız vermeyin
Miranbeyinmothersi oglumuz01 ben 18 günlükken verdim aynı zamanda memede veriyorum haka reddi olmadı 63 günlük
Mery_meryy Benim bebeğim 45 gün meme almadı,biberonla sağdım verdim ama memeyi teklif etmeyide hiç bırakmadım, 45 gün sonunda emmeye başladı şükür.Fazla sütümüde dondurucuya attım