Ennnna91 benım bebegımde yenı 1 yasına girdi daha 15 gundur su ıcıyo cay kasıgıyla verirdim püskürtürdü suluk denedim onla ıcmedı ama hep ugrastım cok ugrastım sonunda ıctı sımdı kendi su ıcmek ıstıyo ben zorlamıyorum. Zamana bırakın belkı benım kızım gıbı sonradan içer