Kurabiyenin_Annesi Zeyser_1117 bebeklere 4. Ayında kan damlası veriyorlarmış. Doktora götürdüğümde o da soylemisti. Bugun de asilarimizi olurken saglik ocaginda kan damlası verdiler. D vitamini ile birlikte kan damlası da kullanıyorlarmis bir yaşına kadar
Boncuk21 Zeyser_1117 evet yüksek sesle inliyor sanki kendine eeee eee yapıyır gibi garip . Uykuya direniyor 😢
pinkooo_02 Zeyser_1117 valla tam 35 gün hesapladım ha bugün biter ha yarın biter diye diye 35 gün sürdü Allah sabır verdi çok şükür gercekten zor bir atak ben bu kadar zoralncagimi düşünmüyordum
Bankacianne34 happy___ 4 ay 15 günlüğüz daha atak falan yaşamadım. Sadece emerken falan dışarıyla çok ilgileniyor adapte olamiyor