Zmra1 MinnakPanda çok nadir canı isterse tuttuğu oldu ama diliyle de itiyor, ya sert geliyor ya ağzına büyük geliyor bilmiyorum
Emirinannesiiiiiii Zmra1 Benimki de oguruyodu bı kere öylesine koydum tuttu Akışına bırakın elbet tutar emzikle alakası yok bence başlarda tutmuyolar
Zmra1 Emirinannesiiiiiii demi belki büyüyünce tutar diyorum bende ama geneli diyor başta tutmazsa daha tutmaz diye 🤷🏻♀️
Fusunf Zmra1 ay evet hep ayakta durmamı istiyor benimki de oturunca ağlıyor hemen sezaryen oldum bide dikişlerim sızlamaya başladı hep ayaktayım 🤷♀️
Zmra1 Zmra1 aahh ah🤩 , Allah canlarına sağlık versin,çok şükür sorunlarımız bunlar olsun değil mi ama 😊Allahım başka dertler vermesin tüm annelere evlatlarına inşallah 🤲🏻
Zmra1 Tazeanne3 dışarı çıkınca ne yapıyorsunuz yada hiç çıktınız mı , ben bir kere çıktım oda gezmek filan değil, hanımefendiye bir iki kıyafet alıyım dedim ama arabadan bile inemedik 🤦🏻♀️😂
Tazeanne3 Zmra1 benim bebeğim net gördüğü için etrafı izlemeye bayılıyo o yüzden dışarda rahatım çok meme aramaz anca acıkınca ama evde canıma okuyo 😂
Esra17 Zmra1 ikizlerime we baby damaklı emzik verdim oğlum hemen alisti kızım biraz zor alıştı dediginiz gibi sürekli memede kalmak istiyordu emzirdikteb sonra uyuyunca memeden ayirip emzik verdim öyle öyle alıştı şuan gece uyanıyor kendi aliyo ağzına emziği😂
Zmra1 Esra17 peki uyurken verdiğinizde öğürme kusma oluyor mu , uyurken denemedim uyanıkken bazen çok kusuyor uyurken de hiç aklıma gelmedi açıkçası
Emirinannesiiiiiii Zmra1 Ağzına büyük geliyodur kusması geliyodur Benimkide bı anda tuttu tutar merak etmeyin ara ara deneyin
ZhraCelik Zmra1 öncelikle yapılan en büyük hata onu tutmadı şunu denim o markayı tutmadı şunu alayım oluyor tek bir emzikte ısrarcı olmanız gerekiyor sürekli emizük değiştirirseniz tutacağı varsa da tutmaz ben tek bir emzik teklif ettim başlarda hiç tutmuyordu sürekli atıyordu oğürüuprfu 3 ayın sonunda tam anlamıyla tuttu
Zmra1 ZhraCelik emzik ağızına büyük geliyor gibi ama sanki , çok kötü kuzuyor , sizde de öyle miydi , ona göre ısrara devam edeceğim de
ZhraCelik Zmra1 nuk yeni doğan almıştım ben gayet iyiydi boyutu evet kusar gibi oluyordu atıyordu ağzından