Zmra1 Kızlar ya benim kızım 2 buçuk aylık ve 7/24 memede , beni boş meme olarak kullanıyor. Özellikle uyurken hep memede olmak istiyor. Birçok emzik denedim hepsinden öğürüyor, var mı bi öneriniz 😊
CerenSelim Zmra1 prematüre emzikleri var daha küçük oluyorlar onları deneyebilirsiniz birde damaksızları daha iyi tutabilir
emnchn Zmra1 bebekler ilk aylar hala anne karnında hissederlermiş. Meme ile bağ kurarlarmış. O yüzden o şekilde sizden ayrılmıyor. Sizin sıcaklığınızı istiyor. Benim bebeğim 3 aylık devamlı meme istiyor. Emzik istemiyor. Ben de zorlamadım. Onun sıcaklığı bana iyi geliyor. Evet evde iş yapmak zor ama bir şekilde yapıyorum. Pusetine yatırıp yanıma koyuyorum. Beraber işleri yapıyoruz☺️
Zmra1 Doymuyor mu acaba diye düşünmeye başladım artık🙄 sütüm mü bitiyor yetmiyor mu diye düşünmekten beynim yandı
CerenSelim Zmra1 evet daha küçük oluyor. Çevrenizde akıl verem çok olur yok bala bantır ver yok reçele şekere bandır ver alışır diye lütfen yapmayın 😂😂😂
Tazeanne3 Zmra1 hepsini denedim tutamayınca tutmuyob5 buçuk aylık hala uğraşıyorum devamlı memede bizimkide😂
Zmra1 Tazeanne3 dışarı çıkınca ne yapıyorsunuz yada hiç çıktınız mı , ben bir kere çıktım oda gezmek filan değil, hanımefendiye bir iki kıyafet alıyım dedim ama arabadan bile inemedik 🤦🏻♀️😂