Biaslanannesi17 valla benim dogum yaotıgımın ertesi hünü emzirme psram yatmıstı e devlet üzerinden banka hesabım tanımlıydı direkt orıya yatmıstı. Dogum parası da banka hesabına degil pttye yatıyomus ben ödeme asamssında olarak görünce banka hesabıma yatacak sanmıstım ama aradım sordum sadece ptt yatıyo demislerdi. Erkenden yatmıs meger ben bekledigim ve gec ögrendigim icin bebegim 3 aylık oldugunda gidip almıstım paramı herhangi bi ptt subesinden alabiliyosunuz