Nisa17 e devlete girin şahıs ödemeleri banka hesabı tanımlama yazın çıkan yere girince banka falan seçeçeksini nerde hesabınız varsa ayarlayın. Benim sgk da param vardı 5 yıl önceden kalma rapor parası almaya gitmemiştim bunu ayarladım birkaç gün sonra baktım otomatik yattı ondan sonra sgk ile ilgili tüm ödemeler bu hesaba yattı.