Mirzan Hipp tabiki , oğlum 1 ay önce hastalandı ve sıvı kaybetmiş sadece anne sütü alıyordu doktorumuz günde 1 veya 2 defa mama verin dedi evimde vardı zaten hıpp maması onu verdik çok güzeldi şayet sma kullanıyoruz şuan günde 1 defa bitmek üzere zaten daha almicam anne sütüne devam ek goda serüveni geldi çattı zaten iki mamayı da beğendim aptamil çok gaz problemi yaptığını duydum eskisi gibi önerilen bir mama değil.