Hayallerim95 o zaman 3 ölçek koymalısın
Çocuk mama yerine su içer diğer türlü
Su kaynadıktan sonra eli yakmayacak kadar olmalı
Çok ılık da olmamalı çok sıcak da
Kaynayan suyu direkt biberona dökme
1 dk beklesin öyle koy
Önce su sonra mama
Su ılık iken koyar isen mama iyi çözülmez
Çiğ mama içmiş olur bebeğin