Bebeğimin uykusu geldiğinde uyuturken aşırı zorlanan var mı benim gibi ? Uykusu var gözleri yarı kapalı ama ağlıyor yıkıyor ortalığı ayağımda sallıyorum kendi kendine uyuyamiyor çok denesemde,ya sanki dovuyormusum gibi çığlık atıyor kendini sağa sola atıyor sakinlestiriyorum yine aynı hadi uyutmasam bıraksam uyku çok geldiği için oturup oyun oynamaz ağlar durur , uyutana kadar ağlar huzursuz öyle gider yani tel care uyuması ama oda böyle zor oluyor uyku iyice geldikçe dahada çok ağlıyor nasıl düzelte bilirim ?