serebro şuan onu düşünüyordum bende 22 aylık 2 yaş sendromu erken geldi bizde genç kızkkende çok sinirli biriydim en ufak şeyine kızıyorum resmen onunla çocuk olup kavga ediyoruz o ben bağırdığım için ağlıyor bende ona bağırdığım için ağlıyorum sürekli günler aynısı bazen allahım al canımı diyorum yapamıyorum gibi hissediyorum anne olmadım ben anneyim evet ama mükemmel anne değilim görüyorum sosyal medya da çok güzel anneler var evlatlarıyla her gün dışarıdalar çok mutlular sadece ben böyle gibi hissediyorum twk başına büyütmek çok zormuş 😥