Deletedmom_109 ortamda şikayet veya yardım edecek kimse yoksa elbette kendini savunacak, 2 çocuğuma da bu şekilde tembihliyorum, öğretmeniniz ordaysa söyleyin ama kimse yoksa sessiz kalıp boyun eğmeyin, karşılık verin diyorum, çünkü bende öyle yaparım yardım edecek kimse yoksa yumruğa yumruk valla..