Kendıne asla vurdurma ,bırı sana vurmak ısterse bagır cagır ortamı terkedebılıyosan et
bunlar yoksa bırısı sana vurdu kımse yok senı savunacak onu tutacak sende vur
hayat mottomuz bu bızım artık
kendı tecrubelerıme gore de dogru
sureklı dızgınlenınce cok pasıf ve ezılen taraf oluyolar