Birannebirogul evet gece oluyor en çok
Nurcan03 teşekkür ederim öneriniz için
Parmak aralarinda kabarcik oluyomus
Mini_ka yq yok kuzum bende ayni sikayetle gittim doktor psikolojik ve mevsimsel dedi 😂
Tomris-Hatun aman mevsimsel olsun 😂 geçmezse gitmeyi düşünüyorum tabi
Mini_ka git ihmal etme 3 senedir salginmis bu iyo korumusuz kendimizi valla
Tomris-Hatun bi bu eksikti ne deyim
Mini_ka valla ya