Mini_ka 3 4 gündür kaşınıyorum. Saçlarım sırtım dizlerim kollarım kaşınıyor. Başta şampuan kepek yapmıştır diye düşündüm ama sadece saçlarımda değil kaşıntı. Ama böyle kızarıklık filanda yok cildimde. Neden olabilir yaşayan var mı
Aselduhakorkmaz Mini_ka uyuz salgini var canim bence hic geciktirmeden doktora gidin ne kadar gec kalirsaniz tedavi okadar zorlaşiyor.
Gamze78 Mini_ka vücudunuzda kabarcıklar varmı uyuz oldugunuzda kabarcıklar oluyor beyaz beyaz bendede olmustu sadece bacaklarimda çıkmıştı anneminde sırtında çıkmıştı sampuan ve krem veriyorlar geçiriyor
Mini_ka Gamze78 illa biriyle temas etmek mi gerekiyor bunun çıkması için. Bugünde gidemem hastaneye ama sağlık ocağı yakın orda yazarlar mı
Gamze78 Mini_ka bize temas değil köyden geçmişti koydeki hayvanlardan sadece insanlar bulastirmiyor malesef hayvanlarin temas ettiği yerlerden de geçiyor bu hastalık
Birannebirogul Uyuz da daha çok gece kaşıntı olur Mesela banyoda sıcak su ile banyo yaparken çok kasinirsiniz
Tomris-Hatun Mini_ka tamada uyuz sacta olmaz ki yuz tarafindada olmaz demosto doktor. Gece uykudan kaldiracak derece kasintin olursa anca
Mini_ka Tomris-Hatun saçlarım şampuan değişikliğinden kepek yaptı sanırım onu saymıyorum. İnsan korkuyor haliyle. Çocuğuma filan bulassa bu ihtimal daha korkunç.
Nurcan03 Mini_ka cilt kuruluğu da olabilir. Benim özellikle bahar dönemlerinde hep kaşıntım artar. Cilt losyonu veya yağı kullanmanızı öneririm. Saçınız da huylandığınız için kaşınıyor olabilir.