Pamuk_bebegim42 Rumeysa28 valla 4 kişi olacaz ama ilk kez geliyolar az az yapacam hepsinden zeytinyağlı fasulye de kararsızım yapsam mı yapmasam mi bilmiyorum
Rumeysa28 Pamuk_bebegim42 4 kişiye göre fazla yemek sanki 🙄 sen yine çoban salatası yap Rus salatası yapma yenmez ziyan olurlar
Denizzz88 Pamuk_bebegim42 ben salatayı ortaya koyuyorum içine servis kaşığıyla birlikte isteyen istediği kadar tabağına alsın diye ama çok suluysa salatanız ayrı kaselere koymak daha mantıklı
Irmakefe Pamuk_bebegim42 mesela ben daha dün yaptım misafirlere yoğurtlu yaptım bide havuçlu pancarlı yaptım servis tabaklarına koydum icinede servis kaşığını koydum herkes istediği kadar tabağına aldi
BuzluKahve Pamuk_bebegim42 Ayrı kaselere koyuyorum soslayıp karıştırmadan. Görüntüsü çok güzel oluyor😍 Ayrıca sos hazırlayıp masaya getiriyorum herkes istediği kadar koyuyor. (Zeytinyağı, limon, kuru nane, ceviz ve nar ekşisini robotton geçiriyoruö)
Deletedmom_23 Pamuk_bebegim42 Aslında değişir. Kaşık ya da meksika salatası gibi bir çeşitse ayrı kaselere. İri parçalı salatalarsa masanın baş orta ve sonuna büyük sunumluklara. Kişi sayısına göre de değişir. Bence hijyenik olmayacak bir durum da yok. İçine servis kaşığını koyunca herkes kendi tabağına alıyor zaten🤗
Sarelinagis Pamuk_bebegim42 Ortaya koyarım ama servis kasigida koyarım herkes kendi tabağına alır ortadan yemezler