Mss19 Valla ben dogumdan itibaren spor yapardım ama çok fazla mastit olmuştum.ilk üç ay çok rahatsızdım.göğüslerimin agrısından korse de takamadım.iyileşince kendime gelince baktım çaresine.biraz da inat ettim kaynanama falan.kaynanam kilolu.beraber alt üst oturuyoruz.hamileyken çok kilo alınca aynı benim gibi oldun dedi durdu.artık eski haline dönemezsin o kadar elbiseni giyemezsin demişti😂 şuan eski kilomdayım.sadece birazcık göğüs fazla kaldı.o da emzirdiğim için yapacak Bişey yok.hiç bişey yapamıyosan sürekli elinde şişeyle gez su iç.müzik aç dans et. Sadece su içsen gene sütün olur.benimkinin tadı hiç değişmedi.çok şükür bebeğimde meme seviyo