bikerem BuzluKahve 😊 daha saglikli güzelleri sizin olsun inşallah,ani bir kararla 4 yil once kye yerlestiler,bize de bu faydalari oldu. Koy de 100 km sadece. Durmadan gelen giden oluyor,ya da biz ya da onlar gidip geliyoruz. Bu konuda sansliyiz 😊
BuzluKahve Pakizee yapmayın yahu. Türkiye’de mi yaşıyorsunuz siz😬 neyse. Siyasi tartışmaya girmeyeceğim.😅
kitapkurdubebeninanasi Uygarpinar evet öyle aldığımda düdüklüde pisirmesem pişmiyor zaten onun tadina bakinca marketten aldiklarimizin tavuk olmadığını görüyorsun zaten. Memlekete gittiğimizde annem kendi tavuklarindan keser getiririz ama bayadir gitmiyoruz ben de carsidan aliyorum ama su an için memnunuz.
BuzluKahve bikerem gerçekten şanslıymışsınız. Ben de İzmir’deyim, yakın köylere gidiyoruz ama hem saçma pahalı satıyorlar her şeyi hem de güvenemiyorum.
Uygarpinar bikerem bende sizin gibi düşünüyorum keşke hiçbir şeyde hile olmasa da herkes okadar para verip aldığı şeyi çocuğuna içine sinerek yedirse
bikerem BuzluKahve bi de koylerde o saçmalik var,komsuya sutun litresi 7 tl ise sut toplayan firmaya 3 tl. Yumurtayi giden isterse 50tl ama pazara gonderirler 30tl. Tereyağ mesela bu yil 100 tl yapmışlar,ilce pazarina 70 tl den koyuyorlar. Cok tuhaf gerçekten
huzunkovankusu Uygarpinar 1 yaşından beri veriyorum ben, orvital veriyorum. Normal tavuk gibi değil, baya araştırmıştım ben de tadını çok seviyor oğlum. Pişmesi baya uyun sürüyor tabi
Berrinsoyagazi14 Pakizee ahh Pakize Hanım ahhh yıllarca kaç fabrika gördüm en güvendikleriniz . Neler gördüm neler , keza babam kimya Müh. çocukluğum da fabrikalar da geçti . Zamanında Uğur dündarlar varken de neler gördük unutmayın (şimdi niye yok ) . Şimdi sistem değişti Algı değişti .Şuan sadede şiddet ölüm kimkime kaçmış gibi programlar ve haberler dönüyor . Bunu anlayanlar anlıyor zaten ve izlemiyor . Biraz tv den uzak kalarak araştırma yaparsak bnm gibi ömrümün yarısının fabrikalar da geçmesine gerek kalmıyor
bikerem huzunkovankusu 4 cocugu var,birsuru de torun anca bize yetiriyor 😁yag yogurt sut satıyor( mus). Keske her anne evladi icin en guvenilire kolayca ulasabilse. Tavuklari yaz kis Gürk yatiyir yavru ciksin diye habire buyuyenler kediliyor minikler buyuyor
bikerem BuzluKahve Antalya san avakado soyluyorum her seferinde 20-30 adet seklinde .hesap yapinca Şok da 5 tl iken ben 10tl ye alıyormuşum,tabi simdi şok bile 15 tl yapti adedini sonradan ayiktim.dediginiz gibi valla
Mircet Uygarpinar halam tavuk bakıyor köye gittikçe kestirip buzluga atıyorum ona özel olarak değilde haftalık menüde varsa pişiriyorum ama kizim sevmiyor anca çorbasını içer
BuzluKahve bikerem ben en son trendyol’dan aldım avokado😅 1 kilo 65 lira, 6 tane geliyor büyük büyük.