Pakizee keşke abartıyor olsaydık 1 sene et ürünleri üzerine ders görmüş biri olarak ileriki yaşları yatırım . Herkesin anneliği kendine , bizim buradaki amacımız elimizden geldiğince yediklerine dikkat etmeye çalışmak . Antibiyotik basılmış sanayi tipi yemlerle 40 günde büyümüş bir hayvanın etini bile bile oğluma vermem . Tedbir benden taktir Allahtan keşke artık herşey bizim çocukluğumuzda ki kadar masum olsa . Ergenlik yaşı, kanser yaşı, kalp krizleri adet düzensizlikleri hepsi çığ gibi büyümeye başladı . Kimse durduk yere bu hale gelmedi