2cocukannesi__ dominantteyze evet canım da benim oğlum sevmedi sanırım eczanedeki bayan şans işi her bebek farklı mama seçer dedi
ballokum1 2cocukannesi__ 3150 canım yeni doğduğunda alıyordu kilo ama şuanda almıyor doktorum o yüzden mamaya başlattı
2cocukannesi__ ballokum1 ya bizde 3.130 doğduk 5.ayda 7 kg idi doktor iyi dedi ama ben inanmadım çünkü birseyler verdiğimde karnı tam doydugunda mizmizlik yapmıyordu bende bebelac aldım ixmedi mama resmen balık kokuyor 🤢 diğer mamalar da mı öyle acaba
ballokum1 2cocukannesi__ ben hipp kullanmaya başladım ama bazen istemiyor napcam bilmiyorum her yolu deneriz yoksa napalım 🤣