Kizim 11 aylik asla biberona alismadi.kasik mamasi yapiyorum onun icine koyuyorum bazilarinin kendi icinde sut var.emiyor.bu sekilde idare ediyoruz kac suluk kac biberon zayi oldu en son pipetliden az az su icmeye basladi.gozu bardakta kasikta biz ne yapiyorsak o da onu istiyor.kasikla besliyorum ve surekli olunca zorluyor bazen hic pratik degil