2 gün önce yaptırdık 2. Ay aşılarımızı. Üç tane aşı yapıyorlar iki bacaktan bir koldan. Koldan yapılan aşıda kızarıklık şişme yara gibi şeyler olabilir dedi ebemiz. Henüz bizde öyle sorunlar olmadı. Ateşi de çıkmadı sadece eve geldiğimizde huysuzlandı ama uzun sürmedi. Ben de yalnız bakıyorum ateş düşürücü yazmışlardı belki ateşi çıkar diye ama çok şükür ihtiyaç duymadık. Siz de evde ateş düşürücü bulundurun ne olur ne olmaz 🌸